aktualności
Więcej

Szanowni Rodzice i Uczniowie,

 

z uwagi na panującą sytuację epidemiczną, Dyrektor Publicznej Szkoły Podstawowej im. Państwowej Straży Pożarnej w Nowakowie informuje, że od dnia 10 listopada 2021r. do dnia 15 listopada 2021r. uczniowie klas 4-8 szkoły podstawowej będą pobierali naukę w formie zdalnej.

Zajęcia odbywać się będą według obecnego planu lekcji. Szczegółowe informacje zostaną przekazane przez wychowawców klas.

Szanowni Rodzice, Uczniowie i Nauczyciele,

 

uprzejmie informujemy, że ogólnopolska infolinia dla dzieci i młodzieży oraz ich opiekunów POMAGAMY (800 800 605) od 1 listopada br. zastąpiona będzie telefonem zaufania Rzecznika Praw Dziecka. Nowy bezpłatny numer, pod którym dzieci i młodzież będą mogły otrzymać wsparcie psychologiczne, to 800 12 12 12. Telefon i czat internetowy będą czynne przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Czat nie wymaga logowania oraz instalowania żadnej aplikacji. Połączenia telefonicznie nadal pozostaną bezpłatne, a rozmówcy będą mieli zapewnioną dyskrecję i anonimowość.

Poniżej przekazujemy link do strony Rzecznika Praw Dziecka, na której znajdą Państwo wszystkie informacje związane z Dziecięcym Telefonem Zaufania Rzecznika Praw Dziecka.

Dnia 15 października 2021 r. Samorząd Uczniowski klas I-II przeprowadził plebiscyt na najmilszego pracownika Publicznej Szkoły Podstawowej w Nowakowie w roku szkolnym 2021/2022.

Najwięcej głosów otrzymała p. Renata Szulc.

Gratulujemy!

 

Szanowni Rodzice,

„GRANTY PPGR - WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM”   - WYDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ

Ministerstwo Cyfryzacji ogłosiło program wsparcia dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR,
z którego skorzystać mogą gminy, na terenie których działały Państwowe Gospodarstwa Rolne.

W programie „Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym” będą mogli również wziąć udział mieszkańcy Gminy Elbląg. Dofinansowanie w ramach konkursu grantowego ma zostać przeznaczone na zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów oraz usług zapewniających dostęp do Internetu, które przekazane będą dzieciom z rodzin byłych pracowników PGR.

Do kogo skierowany jest program?

Program skierowany jest do dzieci uczących się oraz uczniów szkół średnich, którzy osiągnęli pełnoletność i którzy zamieszkują na terenach, w których funkcjonowały PGR-y.

Co zrobić, aby wziąć udział w programie?

Warunkiem udziału w programie jest:

1. Złożenie oświadczenia dla rodzica/opiekuna prawnego o zamieszkaniu w miejscowości, w której funkcjonowały niegdyś zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwa gospodarki rolnej (PGR), w której pracowali członkowie rodzin (krewni w linii prostej) tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunowie prawni lub oświadczenia ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność. Te dokumenty będą podstawą do złożenia wniosku przez gminę.

2. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

3. W razie posiadania: dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia w PPGR, które należy dołączyć do oświadczenia.

Gdzie i do kiedy należy złożyć wymagane dokumenty?

Wszystkie niezbędne oświadczenia należy złożyć najpóźniej do 02 LISTOPADA 2021 r. do godz. 15.00 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Elblągu, ul. Browarna 85, pokój nr 10 . Wszelkie dokumenty składane po tym terminie nie będą rozpatrywane. Oświadczenia można pobrać w siedzibie GOPS oraz poniżej.

Zachęcamy do zapoznania się z pytaniami i odpowiedziami dotyczącymi programu pod wskazanym linkiem: https://www.gov.pl/attachment/39e964c3-e0d7-4103-bec8-dc797e8569f1

UWAGA!

Wsparcie będzie możliwe po zweryfikowaniu przez Gminę Elbląg danych zawartych w złożonych oświadczeniach i po uzyskaniu grantu na zakup sprzętu.

Wymagane dokumenty do pobrania, znajdują się na stronie Urzędu Gminy Elbląg.

Dnia 8 października klasy 0-3 udały się do Multikina na bajkę ,,Psi Patrol”.